Sunday, June 21, 2009

me and kiss is painting for weikang's card~
nice?

me and cash(when celebrating weikang bday)


abbie`weikang`me



birthday boy!




hehe!the card is done by me abbie ang kiss.






happybirthday weikang. we went the at about eleven then when its 1145 me and cash go and prepare the cake and big birthday card for him to suprise him haha.then after cutting the cake we when walking around at danga bay after that me weikang jiahui went for supper again near by my house.haha.
to weikang:wish you had enjoied your birthday and hope you like the thing we plans for you.
touch by our suprise right?haha.friends stay forever.happybirthday!:)





今天发生了很多不愉快的事。



当我在剪one lenght 的时候,我翦错一点点。



eddy 就说我。我也认了因为是我的错。


在我重剪的时候jun又叫我做顾客。


我就说没空我在剪住头发。


他就走开了,一下子又过来问,我就说还没剪完,又过一下他又来叫我(而且还很大声喊我!)。



我就说她们都会洗长发了为什么还要我洗,我在剪住头发耶。


她们又那么闲空。



kiss就走过来要洗我就没跟他吵了。


工报司仇的他就跟eddy说。




eddy就过来说,为什么不做就jun叫我做的事,我就说我在剪住头。
他就没说话也没骂我就走了。




当kiss洗到一半时,


kelly就用很命令的语气对kiss说要换泡了。


kiss有洗过长头发也知道什么时候该换泡要你这人来教吗?!


说到kiss好像不会洗头的样子。(你很利害吗?!)


那客人就有点不开心就说快点冲水冲干就好。



当时kiss在洗住手,


kelly就抢掉kiss的客人。


我看了就火大!死三八!
kiss就很不开心的在吃饭那哭。我看了都心痛!马的死鸡婆。


如果是我我早就说回你了,幸好你是遇到kiss换成是我,你就没有剩了!臭三八。

No comments: